søndag den 10. august 2008

Velkommen til min blog

Så har jeg oprettet en blog så I alle kan følge med I hvad der sker når turen går til Honduras. Når flyet er lettet og de første billeder er taget skal de nok komme herind, så der bliver noget at se på! Ellers kommer der nogle historier fra det latinamerikanske så tit jeg får tid og mulighed til det (håber der er internet i Honduras;-). I er meget velkomne til at skrive en mail på rasmusrabjerg@hotmail.com eller kigge forbi på facebook. Jeg håber også at børnene, jeg og Genesis-projektet er med i jeres tanker og forbøn

2 kommentarer:

Jonatan sagde ...

Hej Rasmus.
Håber det bliver en fed tur.

Bjarke sagde ...

Hej Rasmus

Jeg sidder kun og glæder mig over de oplevelser, som du får ind på nethinden, og som ikke kan slettes igen. Det er så godt at have med sig resten af livet:-). Her er det koldt om morgenen nu. Træerne har fået flere farver og stærene flyver i flok. Faktisk er der en flok på flere tusinde, som lander lige hernede i ådalen hver aften kl. 19. Og så er der jo store flokke af gæs, som nærmer sig. Kasper holder øje med dem, og jeg skal ringe.... Hvis en af dem sætter sig på min mark. Og de kriminelle færdes også i flok, men nærmere om det næste gang.

Mange hilsner herfra.. Bjarke